Kas svarbu kuriant didelio formato reklaminio tento maketą?
Ar dažnai atkreipiate dėmesį į reklaminius tentus miestų sankryžose ar automagistralėse? Ar spėjate pravažiuodami suprasti kokia komunikuojama žinutė? Jei taip – džiugu, vadinasi dizaineriai nusimano savo darbe! Taigi, kaip tikriausiai ir supratote, didelio formato reklaminiai tentai turi puikiai matytis iš tolimo atstumo. Siekiant sukurti veiksmingą didelio formato reklaminio tento maketą mūsų dizaineriai jums turi paruošę keletą patarimų.
- Naudokite lengvai skaitomą šriftą.
Prisiminkite, kad jūsų parašytas tekstas bus skaitomas iš toli, tad atkreipkite į tai dėmesį pasirinkdami teksto dydį ir šrifto stilių. Tekstas turi būti lengvai įskaitomas atkreipus dėmesį į reklaminį tentą važiuojant automobiliu ar einant gatve. Atminkite, kad smulkaus rašto ir plonomis linijomis parašyto neaiškaus šrifto nelabai kas ir įskaitys, ypač suprantant, kiek nedaug laiko žmogus skiria vienam reklaminiam maketui.
- Pasirinkite tinkamas spalvas
Kiekviena spalva turi tam tikras susijusias asociacijas, kurios vienaip ar kitaip gali emocionaliai paveikti jūsų reklamos žiūrovą. Išanalizavę savo tikslinę auditoriją galite parinkti veiksmingas spalvas, kurios skatina atlikti tam tikrą veiksmą, ar sužadina tam tikras emocijas. Taip pat nepamirškite, kad jūsų naudojamos spalvos turi būti gan ryškios ir kontrastingos, siekiant atkreipti dėmesį į magistralėje esantį stendą.
- Esminę informaciją pateikite kaip galima paprasčiau
Prisiminkite, kad žmonės nelinkę skaityti sunkiai suprantamų tekstų, ypač atsipalaidavus važiuojant iš taško A į tašką B automagistrale. Visą svarbią informaciją bandykite kaip galima labiau sutrumpinti ir supaprastinti, kad lengvai perskaityta žinutė liktų potencialių klientų pasąmonėje.
- Naudokite itin aukštos kokybės vaizdus.
Nesvarbu ar tai grafiniai elementai ar nuotraukos – visi failai turi būti naudojami itin aukštos rezoliucijos. Grafiniams elementams rekomenduojama naudoti vektorinius failus, o nuotraukų ieškoti mokamuose nuotraukų puslapiuose, kaip Shutterstock. Galbūt jūsų pateikta vaizdinė informacija ir nebus išanalizuota per kelias sekundes, tačiau ji galimai atkreips pravažiuojančių ar praeinančių dėmesį ir susidomėję perskaitys jūsų komunikuojamą žinutę.
- Nenustumkite į šalį savo prekės ženklo
Visi prieš tai pateikti patarimai skirti veiksmingam reklaminių tentų maketų kūrimui, tačiau nevalia naudotis pateiktais patarimais prekės ženklo sąskaita. Jei išsirinkote ryškias spalvas, kurios galimai gali teigiamai paveikti jūsų tikslinę auditoriją, tačiau šios spalvos yra visiškai priešingos jūsų prekės ženklo stilistikos spalvoms – pasistenkite rinkdamiesi spalvas jūsų kuriamam maketui atkreipti dėmesį ir į savo prekės ženklą, nes jis vienas esminių elementų, kuris turi išlikti žmonių pasąmonėje.
Maketavimas pagal patarimus yra viena, tačiau visai kas kitą yra daugiametę patirtį turinčio maketuotojo kūrybiškumas ir sugebėjimai, tad jei sugalvosite vis dėlto pasinaudoti profesionalia maketuotojų pagalba – visada galime pagelbėti.